آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع پارتیشن های اداری و سیستم های نما

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع پارتیشن های اداری و سیستم های نما

شرکت آرمن طرح و نما ارائه دهنده راهکار های کاربردی برای طراحی های خاص معماران، در سال 1395 تاسیس شد. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 20.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است.

آخرین مطالب

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نرده شیشه ای ، یک طرح خاص و منحصر بفرد

نرده شیشه ای به دلیل ایجاد یک فضای لوکس و زیبا در فضای داخلی منزل و محیط کار یکی از محبوب ترین انواع نرده ها از نظر طراحان و مهندسین ساختمان است. یکی از خلاقانه ترین طرح های استفاده از شیشه را می توان سیستم نرده شیشه ای نام برد. گروه تخصصی آرمن همواره سعی دارد به روز ترین و مدرن ترین طرح های بالسترید شیشه ای را با بالا ترین کیفیت برای شما به انجام برساند. شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال با همکاران ما در گروه مشاورین آرمن در تماس باشید.

بالسترید شیشه ای چیست؟

جنس شیشه در این انواع نرده های شیشه ای معمولا از نوع  لمینت و  شیشه سکوریت می باشد و حداقل ارتفاع برای نرده های شیشه ای باید ۹۰ سانتی متر و حداقل ضخامت شیشه در آن باید ۸ میلیمتر باشد. قرار دادن نرده با طراحی خاص (balustrade) در فضاهایی که امکان پرت شدن در آن وجود داشته باشد به عنوان جان پناه شیشه ای سیار حائز اهمیت است و موجب ایمنی هرچه بیشتر جان افراد خواهد شد.

 

اما شما می توانید علاوه بر اینکه ایمنی فضاهایی مانند راه پله، تراس، بالکن و… را تامین می کنید با استفاده از نرده های شیشه ای زیبایی فضای مورد نظر را نیز بیشتر کنید.

ترکیب نرده های شیشه ای با فلزات مانند آلومینیوم، استیل و یا چوب و… می تواند زیبایی طرح را نیز دوچندان کند.

بالسترید شیشه ای پایه میله - balustrade
  • آرمن آرمن
  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری

اهمیت داشتن پارتیشن اداری

چرا طراحی پارتیشن اداری در محیط کار ضروری است؟ داشتن محیط کار خوب و کارآمد و در عین حال ایجاد محیطی برای تمرکز بیشتر کارکنان بسیار مهم است که در نهایت باعث عملکرد خوب کارکنان می شود .

با این حال، پیاده سازی چنین محیطی همیشه کار ساده ای نیست، به خصوص وقتی که محیط کار فضایی باز است و کار کردن با کسی که در یک مکان با شما در ارتباط است و کار او با مکالمه و سر و صدای بلند همراه است و یا مشغول انجام فعالیت پر سروصدا یا نگران کننده باشد. 

این شرایط ممکن است کار را برای شما سخت کند، به ویژه اگر در حال انجام کار مهمی باشید. در فضاهای کار باز امکان اینکه کارمندان با مکالمه با افرادی که در اطرافشان نشسته اند درگیر شوند و از کار خود فاصله بگیرند و وقت خود را صرف کارهای بیهوده کنند و زمان مفید کاری را از دست دهند. 

از این رو با کاهش سرعت عملکردی، ساعات کاری را هدر می دهند. به دلایلی مانند این موارد، داشت پارتیشن اداری برای کمک به حل مشکلات حواس پرتی های خارجی و سرعت بخشیدن به کار با ایده های خلاقانه برای فضای داخلی دفتر بسیار مهم است. علاوه بر این، طراحی پارتیشن اداری به حفظ حریم خصوصی و فضای کارمندان کمک می کند.

کاربردهای پارتیشن اداری

شاید با خود بپرسید چرا برای تقسیم بندی فضاهای اداری از پارتیشن استفاده کنیم. تحقیقات ثابت کرده است که پارتیشن های اداری در عین حال که عرصه ها را تفکیک می کند، نظم و دقت خاصی نیز به محیط کاری اضافه می کند. پارتیشن اداری شیشه ای، جداره ای شفاف و قابل رویت است که برای قسمت های سخنرانی و اتاق ها گزینه ی بسیار مناسبی است. امروزه انواع فرم لس و شیشه های دو جداره و چند جداره در بازار قابل تهیه است. این شیشه ها می توانند مات، رنگی و یا هوشمند باشند. این جدیدترین نوع تکنولوژی است که در پارتیشن های اداری به کار رفته است.

  • آرمن آرمن