آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع پارتیشن های اداری و سیستم های نما

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع پارتیشن های اداری و سیستم های نما

شرکت آرمن طرح و نما ارائه دهنده راهکار های کاربردی برای طراحی های خاص معماران، در سال 1395 تاسیس شد. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 20.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

اجرای کرتین وال یا همان نمای لامل (به استراکچر های آلومینیومی در سیستم نمای کرتین وال لامل می گویند) تفاوت های زیادی با سایر نماهای شیشه ای دارد، این نمای مدرن به یک دیوار خارجی شیشه ای گفته می شود که بارهای دیگری غیر از وزن خود را تحمل نمی کند. بنابراین نمای مدرن کرتین وال غیر سازه ای هستند و فقط برای محافظت از ساختمان در برابر عناصر محیطی کار می کنند. نیروهای لرزه ای و باد بر روی یک نمای شیشه ای در نقاط لنگرگاه، جایی که قاب نمای شیشه ای به ساختمان متصل می شود، منتقل می شود و سپس توسط ستون ها، به ساختار پشتیبانی منتقل می گردد و به نوعی نیروها خنثی می شوند.
سیستم کرتین وال یا سقف های شیشه ای که به سازه اسکای لایت معروف هستند هر دو از نظر سازه ای شبیه به هم هستند، معمولاً هر دو این سیستم ها از یک قاب فلزی، اغلب آلومینیومی، با شیشه اسپند و یراق آلات مختلف تشکیل می شود. البته مواد ساختمانی دیگر نیز ممکن است برای زیرسازی و اجرای کرتین وال استفاده شوند از جمله، روکش آجر، بتن پیش ساخته، صفحات فلزی و سنگ نازک. مشخصه بارز این سیستم ها تمرکز بر روی وسعت وسیع شیشه است که ساختمان را در سایه ای از نور ظاهری پوشانده است.

کرتین وال - نمای کرتین وال - قیمت کرتین وال
استراکچر های آلومینیومی در سیستم نمای کرتین وال لامل

سیستم دیتیل اجرای نمای کرتین وال

  • U channel (سیستم کرتین وال یو چنل)
  • Semi frameless (سیستم کرتین وال سمی فریم لس)
  • Frameless (سیستم کرتین وال فریم لس)
  • face cap (سیستم کرتین وال فیس کپ)
  • ۰۰/۰۵/۰۶
  • آرمن آرمن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی