آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع پارتیشن های اداری و سیستم های نما

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع پارتیشن های اداری و سیستم های نما

شرکت آرمن طرح و نما ارائه دهنده راهکار های کاربردی برای طراحی های خاص معماران، در سال 1395 تاسیس شد. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 20.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نمای اسپایدر

نمای شیشه ای چیست؟

قیمت شیشه اسپایدر

با گذشت چندین دهه از تولید شیشه برای مصارف ساختمانی، تولیدکنندگان و متخصصین این عرصه وارد دوره جدیدی از ساخت نمای شیشه ای شده اند. در این میان تعداد زیادی از محصولات را شاهد هستیم که برای نمای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم نمای اسپایدر از جمله این محصولات است که با تکنولوژی بالا تولید و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه ساختار آنها نیز در حال تحولات بزرگی است. دیوارهای شیشه ای اسپایدر که کاملاً عنکبوتی هستند، با استفاده از انواع مختلفی از سازه های سبک و سنگین و از طریق انواع مختلفی از اجزای اسپایدر، شیشه ها را کاملاً به یکدیگر وصل می کنند تا از این طریق کاربرد نمای اسپایدر شیشه ای منعطف و بدون مانع را تشکیل دهند. 

 

کاربرد نمای اسپایدر - spider - نمای اسپایدر - سیستم نمای اسپایدر
کاربرد نمای اسپایدر - آرمن طرح و نما

سیستم نمای اسپایدر چیست؟

سیستم نمای اسپایدر گونه ای از نماهای مدرن شیشه‌ای هستند که کاملا خود ایستا بوده و در آن شیشه به وسیله اتصالات نقطه‌ای به سازه اصلی ساختمان متصل می شود؛ و نمایی کاملا شفاف و مدرنی را برای کاربری های مختلف از جمله؛ مدرسه، دانشگاه، هتل، ساختمان های نظامی، تجاری و اداری و هر ساختمانی که فکرش را بکنید ایجاد می کند

سازه اسپایدر

سازه اسپایدر بدون قاب و با استفاده از شیشه ها در ساختار لعاب دار پیاده سازی می شود و پیاده سازی کلی این نمونه از سازه ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. آشنایی با انواع سازه اسپایدر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهتر از این نمونه از سازه ها استفاده داشته باشید.

پروژه مجتمع اداری-تجاری مهدیس رویان - نمای کرتین وال - سیستم کرتین وال
پروژه مجتمع اداری-تجاری مهدیس رویان

انواع سیستم های نمای اسپایدر

  • سیستم سازه‌های فلزی
  • سیستم سازه‌های کابلی
  • سیستم سازه‌های شیشه‌ای

 

نمای اسپایدر

نمای اسپایدر یا سازه اسپایدر در انواع مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد و باید با دقت بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول در انواع نمای اسپایدر در دسترس ساختمان ها می باشد.

سیستم سازه های فلزی

این نمونه از نمای اسپایدر با استفاده از فلز مهار می شود و در واقع لعاب کار و سیستم نگهدارنده آن با استفاده از فلز تولید شده اند.

سیستم سازه های کابلی

در این نمونه به جای استفاده از فلز، از کابل استفاده می شود و به گونه ای کابل ها مهار می شوند تا بتوانند وزن کلی سازه را تحمل کنند و نمای اسپایدر را پیاده سازی نمایند.

سیستم سازه های شیشه ای

استفاده از شیشه به جای فلز و کابل به عنوان یکی دیگر از روش های مهار نمای اسپایدر به شمار می رود که باید توسط تیم طراحی و پیاده سازی اجرا شود.

  • ۹۹/۱۲/۰۹
  • آرمن آرمن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی