آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع پارتیشن های اداری و سیستم های نما

آرمن طرح و نما

آرمن طرح و نما مجری انواع پارتیشن های اداری و سیستم های نما

شرکت آرمن طرح و نما ارائه دهنده راهکار های کاربردی برای طراحی های خاص معماران، در سال 1395 تاسیس شد. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 20.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است.

آخرین مطالب

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسکای لایت

اسکای لایت (Skylight) یا سقف شیشه ای چیست؟

اسکای لایت (Skylight) یا سقف شیشه ای در واقع یک پنجره شیب دار است که بجای نصب بر روی دیوار بر روی سقف نصب شده اند.

پنجره ها جزیی از سازها هستند، آن ها در دفتر کار، خانه و یا حتی اتومبیل ما به ما اجازه می دهند که دید خوبی به بیرون داشته باشیم و همچنین استفاده از منبع نور طبیعی نیز از طریق آن ها میسر است.

سقف های شیشه ای نیز سازه هایی هستند متشکل از قطعه ای عایق مانند شیشه ی شفاف که در یک قاب آلومینیومی و یا چوبی جایگیری شده اند.

سقف های شیشه ای در دو دسته کلی تقسیم می شوند.

  • سقف شیشه ای ثابت
  • سقف شیشه ای متحرک

سقف شیشه ای متحرک قابلیت آن را دارند که در فصول گرم سال گشوده شوند و هوای خنک از بیرون دارد فضای مورد نظر شود. این نوع از سقف های شیشه ای در واقع نوعی از پنجره سقفی هستند.

سقف های شیشه ای ثابت در واقع قابلیت گشوده شدن ندارند و بنابراین انرژی و گرما را در داخل خانه نگهداری می کنند. سقف شیشه ای ثابت را به صورت ثابت و یا با صورت گنبدی طراحی و اجرا می کنند. این مدل ها متداول ترین شکل اجرا در سقف های شیشه ای به شمار می رود.

سقف شیشه ای- اسکای لایت

از سقف های شیشه ای در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

اسکای لایت را در هر مکانی که نیاز به نور طبیعی خورشید داشته باشید می توانید نصب کنید. در منازل مسکونی اگر می خواهید فضایی گرم و دلنشین را تجربه کنید و در محیطی آرامش بخش آسمان صاف، برفی و یا بارانی نزار کنید داشتن سقف شیشه ای ایده ای بی نظیر محسوب می شود تیم حرفه ای آرمن مجری سقف شیشه ای به طور کامل با در اختیار داشتن حاذق ترین مشاوران و مجریان می تواند برای طراحی، نصب و اجرای از صفر تا صد کار در کنار شما باشد. به طور کلی سقف های شیشه ای در محیط های مختلفی کاربرد دارد.

انواع اسکای لایت (Skylight)

  • سقف شیشه ای استخر
  • سقف شیشه ای آشپزخانه
  • سقف شیشه ای خانه
  • سقف شیشه ای پاسیو
  • سقف شیشه ای حیاط خلوت
  • سقف شیشه ای برای استخر
  • سقف شیشه ای برای هتل ها
  • سقف شیشه ای

سقف شیشه ای

زیبایی رویایی با اجرای سقف های شیشه ای

به طور کلی اسکای لایت در فضاهای اطراف ما ظاهر زیبا و دلنشینی را به محیط می بخشد. همچنین در کشورهایی که سرانه فضای سبز در آن ها پایین است استفاده از این سقف ها در فضاهایی مانند تراس، بالکن، پاسیو می تواند به عنوان اولویت محیط زیستی در نظر گرفته شود.

این نوع از سقف ها باید حتما به طور کامل عایق شوند تا عملکرد درستی داشته باشند و اتلاف انرژی در آن ها به صفر برسد. همچنین نقش نوع سازه در طراحی و اجرای سقف های شیشه ای بسیار با اهمیت است. موارد زیر سازی در اجرای اسکای لایت (Skylight) بسیار با اهمیت است زیرا که سقف های شیشه ای نسبت به سایر سقف های کاذب دارای وزن بیشتری می باشند. 

گروه تخصصی آرمن مجری اسکای لایت  یک مجموعه پویا و مدرن بوده که با بهره گیری از متخصصین حاذق، به شما کمک می کند تا تجربه یک فضای دلنشین و رویایی و لوکس با سقفی از شیشه را در محل کار و با منزل خود داشه باشید.

ما افتخار داریم در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت ممکن پروژه های لوکس و شاخصی را در زمینه طراحی و اجرای سقف های شیشه ای کاذب، نشکن، متحرک و ثابت را به اجرا برسانیم.

اجرای این نوع سقف ها تنها در کنار یک تیم حرفه ای می تواند نتیجه ای ایده آل را به بار بنشاند و ما با گارانتی پروژه های اجراه شده خود کیفیت آن را ضمانت می کنیم.

اسکای لایت نوع ساختار پیرامونی

آیا با مزایای اسکای لایت آشنا هستید؟

اسکای لایت بسته به طراحی که برای نما انجام شده است به گونه ای استفاده می شود که بخشی یا تمامی قسمت های سقف ساختمان را تشکیل دهد و همانند پنجره ای بزرگ می باشد که ۳ تا ۱۰ برابر پنجره های معمولی نور خورشید را به داخل ساختمان منتقل می کند و تقریبا می تواند ۸۰ % روشنایی طبیعی مورد نیاز داخل ساختمان را تامین کند. مزایای دیگری نیز دارد که ما به طور اختصار به موارد زیر اشاره کرده ایم :

 

  • صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و ...
  • جذابیت بیشتر در ظاهر ساختمان
  • انعطاف بالا برای اجرای طراحی های پیچیده
  • داشتن خاصیت جلوگیری از ورود آب به ساختمان
  • عایق صدا، گرما و سرما
  • صرفه جویی در هزینه های ساختمانی
  • کم کردن اثرات سوء حاصل از انرژی های مصنوعی
  • بهره بردن از نور خورشید بدون درخشندگی آزار دهنده
  • آرمن آرمن
  • ۰
  • ۰

  • آرمن آرمن
  • ۰
  • ۰

شیشه اسپایدر

نمای شیشه ای چیست؟

قیمت شیشه اسپایدر

با گذشت چندین دهه از تولید شیشه برای مصارف ساختمانی، تولیدکنندگان و متخصصین این عرصه وارد دوره جدیدی از ساخت نمای شیشه ای شده اند. در این میان تعداد زیادی از محصولات را شاهد هستیم که برای نمای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم نمای اسپایدر از جمله این محصولات است که با تکنولوژی بالا تولید و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه ساختار آنها نیز در حال تحولات بزرگی است. دیوارهای شیشه ای اسپایدر که کاملاً عنکبوتی هستند، با استفاده از انواع مختلفی از سازه های سبک و سنگین و از طریق انواع مختلفی از اجزای اسپایدر، شیشه ها را کاملاً به یکدیگر وصل می کنند تا از این طریق کاربرد نمای اسپایدر شیشه ای منعطف و بدون مانع را تشکیل دهند. 

 

کاربرد نمای اسپایدر - spider

سیستم نمای اسپایدر چیست؟

سیستم نمای اسپایدر گونه ای از نماهای مدرن شیشه‌ای هستند که کاملا خود ایستا بوده و در آن شیشه به وسیله اتصالات نقطه‌ای به سازه اصلی ساختمان متصل می شود؛ و نمایی کاملا شفاف و مدرنی را برای کاربری های مختلف از جمله؛ مدرسه، دانشگاه، هتل، ساختمان های نظامی، تجاری و اداری و هر ساختمانی که فکرش را بکنید ایجاد می کند

انواع سیستم های نمای اسپایدر

  • سیستم سازه‌های فلزی
  • سیستم سازه‌های کابلی
  • سیستم سازه‌های شیشه‌ای

نمای اسپایدر

قیمت شیشه اسپایدر

با گذشت چندین دهه از تولید شیشه برای مصارف ساختمانی، تولیدکنندگان و متخصصین این عرصه وارد دوره جدیدی از ساخت نمای شیشه ای شده اند. در این میان تعداد زیادی از محصولات را شاهد هستیم که برای نمای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم نمای اسپایدر از جمله این محصولات است که با تکنولوژی بالا تولید و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

هتل اسپیناس پلاس

سیستم نمای اسپایدر

نصب نمای اسپایدر به چه شکلی است؟

همانطوری که در مطالب نیز اشاره شد سازه نگهدارنده سیستم نمای اسپایدر می‌تواند از کابل، خرپا یا سیستم‌های متنوع دیگر شکل گرفته شده باشد. برای این که نوع آن مشخص شود نیاز است در این خصوص مهندسین معمار و مهندس طراح سازه با توجه به کاربری و موقعیت ساختمان شما آن را سنجیده و نتیجه را مشخص کنند. هر یک از این سازه ها مزایا و معایبی دارند که بهتر است کمی بیشتر درباره آنها مطالعه کنیم.

سیستم نمای اسپایدر با سازه خرپا فلزی؛ در این روش خرپا فلزی بیشتر برای تحمل بار مرده و بار دینامیکی طراحی و ساخته شده و اسپایدرها نیز در این روش با جوش یا پیچ به سازه متصل شده و بار را منتقل می‌کنند. سیستم نمای اسپایدر با سازه کابلی؛ در این روش کابل های موجود به صورت کراس و تور بار های موجود را تحمل کرده و به تکیه گاه انتقال می دهند. سیستم نمای اسپایدر با سازه کابلی از زیبایی منحصر به فرد برخوردار بوده که بیشتر برای کاربری های عمومی مانند هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین سازه های دیگر مانند سیستم نمای اسپایدر اسپیس فریم که از فرم‌های هندسی منظمی به شکل متحد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و سازه کلی را شکل داده اند. این مدل از سازه نیز کاربرد فراوانی دارد. تمامی سیستم نمای اسپایدر از یراق آلات مخصوصی شکل گرفته اند که منحصر به فرد می باشند و برای تهیه یراق آلات نمای اسپایدر باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید. پیشنهاد می کنیم از ارمن طرح و نما این کار را انجام دهید، شرکت آرمن به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها می تواند نیاز شما را در این زمینه فراهم کند.

کاربرد نمای اسپایدر - spider

عمده کاربرد نمای اسپایدر

بیشترین کاربرد نمای اسپایدر در ساختمان هایی است که ساخت یک نمای شیشه ای و فانتزی برای آن بیشتر مورد نیاز است. همچنین مواردی همچون صرفه جویی و محدودیت در مصرف انرژی مطرح است که بیش از هر چیز می تواند به افزایش میزان نورپردازی ساختمان کمک کند. یکی دیگر از موارد کاربرد نمای اسپایدر می توان به ظاهر تمیز شیشه، پاکسازی آسان و دوام بالای شیشه نسبت به آلومینیوم و دیگر متریال ها اشاره کرد. در نتیجه نمای آنها به عنوان یک نمای منظم، روشن و یکپارچه با مزایایی از جمله ایمنی، کاربردی و سلیقه هنری یکپارچه شده و بدین ترتیب به ساخت و سازهای مدرن و تزئینات تبدیل می شوند.کاربرد نمای اسپایدر که با پانل های شیشه ای ضد حرارتی و دما به عنوان واحدهای شیشه ای منفرد یا عایق استفاده می شوند، نمایان تر می شود. در صورت وجود پانل های منفرد، شیشه چند لایه به دلایل ایمنی بالاتر ترجیح داده می شود. این سیستم با کاربرد نمای اسپایدر از تعدادی لوازم جانبی با بازوهای فلزی تشکیل شده است که در انتهای هر بازو، یک ورق شیشه توسط گوشه ها با یک پیچ مخصوص ثابت می شود. خلاء بین این ورق ها برای غلبه بر فشار مکانیکی و شرایط آب و هوایی با عایق پر شده است که موجب پررنگ شدن کاربرد نمای اسپایدر می شود. ورق های شیشه ای مستطیل شکل دارای ۴ یا ۶ سوراخ حفره ای هستند که در آنها پیچ های استیل ضدزنگ بعنوان ثابت کننده نقاط عمل می کنند. فضای بین لایه های شیشه ای با آب و هوا پر شده است. عناصر پشتیبانی که اتصالات را در خود جای داده اند، می توانند قاب با فضای بیشتر، باله شیشه ای، کابل های تنشی یا ستون های مدور استیل باشند تا جلوه زیبایی شناسی را مطابق خواسته مشتری با توجه به کاربرد نمای اسپایدر فراهم کند.

 

 

شیشه نمای اسپایدر

هر یک از سیستم نمای اسپایدر از شیشه مخصوصی شکل گرفت اند تا بتوانند در مقابل بار وارده و همچنین عوامل محیطی مانند باد، باران، برف، صوت، حرارت و … مقاوم باشند. شیشه نمای اسپایدر در شکل های مختلفی تولید می شوند که به واسطه سیستم خاصی مانند کابل و یا خرپا به سازه اصلی اتصال پیدا می کنند. شیشه های سکوریت از معروف ترین نوع شیشه ها برای سیستم نمای اسپایدر هستند که در تنوع مختلفی تولید می شوند، این نوع از شیشه ها در تنوع مختلفی تولید می شوند و دتایل خاص خود را دارند. دتایل شیشه های اسپایدر با توجه به سیستم سازه متفاوت هستند.

نمای اسپایدر شیشه ای - سیستم نمای اسپایدر

روش اجرای نمای اسپایدر

برای اجرای سیستم نمای اسپایدر روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از آنها بستگی به نوع سیستمی دارد که شما از آن استفاده می کنید، مانند سیستم کابلی و یا خرپایی. هر یک از این سیستم ها به شکل خاصی روی نمای ساختمان نصب می شوند که بهتر است برای نصب از افراد متخصص در این کار استفاده شود تا به شکل دقیقی نصب شوند

سیستم نمای اسپایدر

مزایا و معایب شیشه اسپایدر

  • به طور دائم نیاز به کنترل آب بندی و اجرای صحیح در هنگام ساخت دارد
  • یک تکه بودن و شفاف بودن سیستم نمای اسپایدر
  • سبکی و داشتن اتصالات محکم
  • ساده بودن اجرای جزییات این نما
  • مقاومت زیاد در هنگام زلزله و توانایی جابجایی این نما
  • داشتن تنوع زیاد در شکل و طرح
  • عایق صوت، حرارت، رطوبت

شیشه نمای اسپایدر

آرمن مجری نمای اسپایدر

تعداد زیادی از شرکت ها و نمایندگی ها در ایران هستند که سیستم نمای اسپایدر را انجام می دهند، اما در میان آنها شرکت ارمن طرح و نما با داشتن نیروی متخصصص و کارآمد به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها فعالیت می کند و شما می توانید برای خرید به شرکت مراجعه نمایید.

  • آرمن آرمن